|
I det kreative værksted

|
I øjeblikket arbejdes der flittigt med at lave spilopper.

Spilopper er nogle små sjove figurer der er lavet ud af bl.a. propper (fra skolemælken), piberenser, små farverige bolde af skumgummi.

|
|
|
|
En proces som børnene går meget op i, og de laver dem i forskellige farver med store eller små øjne.

I er velkomne til at kigge forbi det kreative rum og se hvordan sådan nogle ser ud.

Charlotte
|





|
 |
 |

Nye rum i Piratskibet

|
Vi har valgt at flytte lidt rundt på de forskellige aktivitetsrum.

Det betyder, at puderummet, der lå bagerst i SFO’en er rykket op til det gamle sted ved den blå dør mellem fællesrummene.
|
|
|
|
Derudover bliver der lavet et legorum, der skal være i det nuværende hobbyrum. Det betyder at rummet skal indeholde både legerum og hobbyaktiviteter.
Endelig vil der blive lavet forskellige rumopdelinger, der bl.a. skal indeholde Barbie og andre forskellige ting.

Kenneth
|
 |
 |

Efterlysning

|
Til vores dukkekrog kunne vi rigtig gerne tænke os et smalt skuffemøbel.

Hvis der er nogle af jer forældre, der ligger inde med et sådant møbel,
|
|
|
|
som I alligevel skal af med, vil vi være taknemmelige for at overtage det.

Bolette og Kim
|



|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
Fødselsdage i januar 2015

Tillykke til jer alle

|

|
4.
|
Mathias
|
9 år
|


|
7.
|
Nikoline
|
9 år
|


|
20.
|
Sarah
|
6 år
|


|
28.
|
Sasja
|
9 år
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |

Sutsko, regntøj m.m.

Da vi er nået til den kolde og våde tid har vi en bøn til jer om, at børnene har sutsko med, da der godt kan være fodkoldt.

Det er også vigtigt, at alle børn har gummistøvler og regntøj med, da vi bruger meget tid på at børnene skal have skiftet tøj, efter at de har været ude og lege.

I må også gerne gå jeres barns garderobe igennem, da der er rigtig mange af børnene, der ikke har noget skiftetøj.

|
 |

Glemmekassen

Vi har nu tømt glemmekasserne i alle garderoberne, og der er rigtig meget tøj, sko og cykelhjelme.

Tøjet m.v. vil ligge til gennemsyn indtil uge 5, hvorefter det sendes til Røde Kors.

|
 |
|
|